Àgata Roca (T de Teatre) impartirà un curs el proper febrer!

LÀgata Roca, actriu de la companyia T de Teatre, impartirà al timbal el monogràfic “La comèdia. Treball d’escenes de la trajectòria de les T de Teatre” del 2 al 28 de febrer.

En aquest curs es treballarà el gènere de la comèdia amb textos de les obres de T de Teatre (Els petits contes misògins, Homes, Criatures, Delicades…). Es construiran personatges a partir de monòlegs, diàlegs i escenes corals, i s’observarà la feina de l’actor en la seva relació directa amb el públic. Amb l’Àgata també aprendreu a distingir i treballareu els diferents registres de la comèdia, tant en cinema com en teatre.

T de Teatre és una companyia de teatre formada el 1991 i que té com a segell l’humor i senzillesa escènica. Espectacles com Homes!Criatures han tingut un gran recorregut i reconeixement a l’escena catalana, amb guardons com els Premis MAX o els Premis Butxaca. A televisió, la sèrie de comèdia Jet Lag va tenir un gran èxit i va estar en antena durant sis temporades.

Si us voleu inscriure al monogràfic, heu de posar-vos en contacte amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org!