Regala formació artística. Regala el timbal!

Si encara no saps què regalar aquest Nadal, t’ho posem molt fàcil: regala formació artística a el timbal! No saps com fer-ho? T’ho expliquem a continuació, pas per pas!

Hi ha 2 tipus de pack regal per comprar:
  • Regal d’un Workshop (curs intensiu de 10 hores durant el cap de setmana)
  • Regal d’un Monogràfic (curs més extens, que pot durar de un a sis mesos)

El protagonista del regal podrà escollir qualsevol dels cursos publicats durant el curs 2016-2017.

Vull comprar un pack. Què faig?

• Posa’t amb contacte amb la secretaria del centre via e-mail o telèfon i demana el pack que desitges.
  • Et facilitarem un número de compte per poder fer l’ingrés i et demanarem les teves dades de contacte i les dades de la persona que rebrà el regal.
  • Un cop fet l’ingrés, podràs passar a recollir el val personalitzat. I si ho prefereixes, te l’enviarem per e-mail perquè l’imprimeixis tu mateix.
  • La persona, quan vulgui, podrà posar-se en contacte amb nosaltres per escollir el curs que desitgi fer.

* Els cursos necessiten un mínim d’alumnes. Per tant són susceptibles d’anul·lació en cas de no arribar al mínim.

Si teniu més dubtes, podeu posar-vos en contacte amb la secretaria del centre!

• escola@eltimbal.org

banner_targeta_regal