Sessions informatives del cicle formatiu de grau superior en tècniques d’actuació teatral

Obertes les places a les sessions informatives del cicle formatiu de grau superior en tècniques d’actuació teatral de cara a la convocatòria de les proves de setembre. Serà el segon any que l’impartim a El Timbal des de que es va implantar aquest títol oficial i homologat per la Generalitat de Catalunya.

La propera sessió tindrà lloc el proper dilluns 5 de setembre a les 19 hores. Allà se us explicarà el pla d’estudis i les sortides professionals que aquest títol ofereix. També podreu conèixer les instal·lacions del centre, inaugurat aquest curs després de 46 anys de vida de l’escola.
Si voleu assistir-hi , és imprescindible que reserveu plaça trucant al 933 027 347 o enviant un mail a escola@eltimbal.org

Per a saber més del cicle formatiu, feu click aquí.