Nous cursos intensius de primavera!

Ja tenim aquí els nous cursos intensius de primavera!

Després d’un hivern llarg i fred, la primavera arriba carregada de noves propostes formatives a el timbal, la nostra escola d’interpretació de Barcelona! Voleu fer algun curs relacionat amb les arts escèniques i mai no trobeu el moment? Ara és la vostra!

Com sempre, distingim entre els cursos de cap de setmana i entre setmana. Us deixem tota la informació a continuació!

Cursos de cap de setmana

Esgrima i combat escènic, amb Xavier Calderer
Cap de setmana del 4 i 5 de maig de 2024
Dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h / Diumenge de 10h a 14h

Iniciació a la interpretació, amb Blanca Solé
Dissabtes 4 i 11 de maig de 2024
De 9:30h a 14:30h

Cursos entre setmana

Eines de gestió i producció teatrals: de la idea al projecte, amb Montse Enguita
Del 15 d’abril al 13 de maig de 2024
Dilluns de 20h a 22h

Iniciació a la interpretació, amb Josep Sàbat
Del 3 d’abril al 19 de juny de 2024
Dimecres de 19h a 21h

Si voleu fer la inscripció, podeu contactar amb la secretaria del centre enviant un e-mail a escola@eltimbal.org, trucant al 30 302 73 47 o presencialment a les nostres instal·lacions.

Més informació d’interès

Us animem a que llegiu l’article al nostre blog: Sobre l’expressió i la formació escènica, on parlem de la funció del pegagog/a a la nostra escola de teatre.

Com a pedagogs/es teatrals la nostra tasca és, entre d’altres, facilitar que els actors i les actrius s’expressin mitjançant el joc.
En els cursos regulars de el timbal –la nostra formació per a persones adultes que desitgen justament això, indagar en la seva expressió a través del teatre–, aquesta funció és clau i ajuda que els participants iniciïn un camí expansiu de creixement i desenvolupament personal que aporta molts beneficis per a les vides de les persones en diferents àmbits (socialitzador, comunicatiu, psicològic…). Per aconseguir-ho, sovint cal desaprendre alguns aspectes per poder rescatar o fer aflorar l’espontaneïtat que s’ha anat dissipant. […]