Avís Legal

AVÍS LEGAL

De conformitat amb el que disposa l’art. 10 de la Llei 34/2002 de 11 de Juliol de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, s’informa que www.escolateatre.com és un domini del qual el seu titular és l’empresa EL TIMBAL, CENTRE DE FORMACIÓ I CREACIÓ ESCÈNICA SCCL ( en endavant EL TIMBAL), NIF: F65378655 amb domicili social al C / Roger de Flor, 85 08013 Barcelona; i adreça electrònica de contacte és escola@eltimbal.org

CONDICIONS D’ÚS

Les presents condicions generals regulen l’ús del present lloc web titularitat de EL TIMBAL, inclosos els continguts i els serveis posats a la seva disposició en el mateix, per aquest motiu, es prega la lectura atenta d’aquestes Condicions d’Ús doncs conté tota la informació relativa a els seus drets i obligacions.

Tota persona pel mer accés al present lloc web es considerarà “usuari” i accepta de forma expressa, automàtica i voluntària sotmetre a les condicions generals vigents en cada moment que accedeixi al referit lloc web. En aquest sentit EL TIMBAL es reserva el dret exclusiu de revisar les presents Condicions d’Ús en qualsevol moment ja sigui per raons legals o per decisions corporatives i es compromet a la seva publicació o avís entenent que s’accepten les modificacions introduïdes si es continua utilitzant el servei . En cas de no estar d’acord l’usuari té la possibilitat de donar-se de baixa en el servei seguint el procediment habilitat per a això.

En tot cas, EL TIMBAL es reserva el dret de modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense necessitat de previ avís, l’estructura i disseny del lloc web, modificar o eliminar serveis o continguts així com les condicions d’accés i / o ús del mateix .

L’usuari es compromet a utilitzar el lloc web així com els seus serveis i continguts sense contravenir la legislació vigent, la bona fe, els usos generalment acceptats i l’ordre públic. Així mateix, queda prohibit l’ús del lloc web amb fins il·lícits o lesius per a EL TIMBAL o qualsevol tercer.

Aquesta plataforma s’ha d’utilitzar de manera adequada i correcta, de manera que l’usuari es compromet a no dur a terme cap conducta que pogués danyar la imatge, els interessos i / o drets d’EL TIMBAL i / o tercers o que pogués danyar, inutilitzar o sobrecarregar el lloc web o que impedís, de qualsevol forma, el seu normal utilització.

En definitiva, l’usuari es compromet en base a les presents Condicions d’Ús a:

• No publicar informació que pugui atemptar contra drets de tercers, principis constitucionals o la moral pública.
  • El contingut publicat ha de ser correcte, no ofensiu per a la resta d’usuaris.
  • Les accions de l’usuari no han d’afectar el funcionament del lloc web així com sobrecarregar o inhabilitar-lo.
  • No utilitzar el servei per realitzar actes il·lícits, enganyosos o malintencionats.

EL TIMBAL adopta les mesures de seguretat raonablement adequades per detectar l’existència de virus. No obstant, l’usuari ha de ser conscient que les mesures de seguretat dels sistemes informàtics a Internet no són enterament fiables, i que per tant, EL TIMBAL no pot garantir la inexistència de virus o altres elements que puguin produir alteracions en els sistemes informàtics (programari i maquinari) o en els documents electrònics i fitxers de l’usuari.

PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL. ADMISSIÓ DE Backlinks / hiperlinks

Tots els continguts que es mostren en el lloc web i en especial, dissenys, textos, gràfics, logos, icones, botons, programari, noms comercials, marques o qualsevol altre signe susceptible d’utilització comercial o industrial estan subjectes a drets de propietat intel·lectual i industrial d’EL TIMBAL o de tercers titulars dels mateixos que han autoritzat degudament la seva inclusió al lloc web.

En cap cas s’entendrà que es concedeix cap llicència o s’efectua renúncia, transmissió, cessió total o parcial d’aquests drets ni es confereix cap dret ni expectativa de dret, i especialment, d’alteració, explotació, reproducció, distribució o comunicació pública sobre aquests continguts sense la prèvia autorització expressa d’EL TIMBAL o dels titulars corresponents.

EL TIMBAL autoritza a establir vincles cap al web (hyperlink / Backlink), des de qualsevol altra web sense el previ i exprés consentiment d’EL TIMBAL

RESPONSABILITAT DE L’EMPRESA

EL TIMBAL no es fa responsable de les deficiències del servei del seu centre servidor, ni de les xarxes de comunicació, ni dels problemes resultants del mal funcionament o ús de versions no optimitzades de qualsevol tipus de navegador.

Tant l’accés al lloc web com l’ús que pugui fer de la informació continguda en el mateix és d’exclusiva responsabilitat de qui ho realitza. EL TIMBAL no respondrà de cap conseqüència, dany o perjudici que poguessin derivar d’aquest accés o ús de la informació. EL TIMBAL no es fa responsable dels possibles errors de seguretat que es puguin produir ni dels possibles danys que puguin causar al sistema informàtic de l’usuari, els fitxers o documents emmagatzemats en el mateix, com a conseqüència de la presència de virus a l’ordinador de l’ usuari utilitzat per la connexió als serveis i continguts del lloc web, d’un mal funcionament del navegador o de l’ús de versions no actualitzades del mateix, d’avaries telefòniques, interferències, omissions o desconnexions en el funcionament operatiu del sistema electrònic motivats per causes alienes a EL TIMBAL es reserva el dret de bloquejar l’accés d’un usuari davant de qualsevol indici d’utilització fraudulenta dels serveis oferts, així com d’emprendre les accions legals necessàries en defensa dels seus interessos o suspendre temporalment, i sense previ avís, l’accessibilitat al lloc web amb motiu d’operacions de manteniment, reparació, actualització o millora.

Hola! Voldria més informació / Querría más información