Estrena l’estiu!

ESTRENA L’ESTIU! és un casal on, partint d’un centre d’interès i mitjançant el joc, l’experimentació i la creativitat, ens endinsarem en el món de les Arts Escèniques!

El casal serà un espai per a donar veu a la creació dels infants i joves.

Contingut

El teatre ens aporta eines de creixement personal i ens ajuda a millorar les habilitats socials.

Durant la setmana, treballarem diversos aspectes teatrals amb professorat especialitzat: expressió corporal, improvisacions i creació de personatges, llenguatges escènics, dramatúrgia, escenografia, atrezzo i vestuari.

Al final de cada setmana es farà una mostra oberta a la família on podran veure el resultat del treball de creació de l’alumnat.

Valors afegits del nostre Casal

Comptem amb professionals del sector especialitzats en l’àmbit de la pedagogia, l’educació social, el lleure i, per suposat, de les arts escèniques. D’aquí que sigui un casal de gran qualitat formativa.

No és un casal tan sols amb un alt component lúdic (i on la diversió està assegurada), sinó amb un alt component pedagògic i artístic. Cada setmana l’alumnat presentarà una peça teatral creada i preparada pel elles i ells.

Les instal·lacions estan dotades de totes les comoditats per fer un casal agradable, confortable i segur.

La ràtio (màxim 15 alumnes per grup) fa que l’atenció i la formació pugui esdevenir més personalitzada.

Donem facilitats a les famílies pel que fa a descomptes per fer més d’una setmana i flexibilitat horària en les entrades i sortides.

Serveis de: nevera, font d’aigua fresca, microones, utensilis i espai per menjar i biblioteca especialitzada.

A qui s'adreça

A Petits Grans Artistes amb ganes d’actuar i estrenar l’estiu! Des d’infants nascuts el 2018 fins els joves nascuts al 2009. Divisió en franges d’edat segons inscripcions.

6 setmanes (pots fer una o vàries setmanes):

• Estrena’t 1: del 25 al 28 de juny de 2024.
  • Estrena’t 2: de l’1 al 5 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 3: del 8 al 12 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 4: del 15 al 19 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 5: del 22 al 26 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 6: del 2 al 6 de setembre de 2024.
Horaris

Teniu tres opcions a escollir:

• Opció 1: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Opció 2: de dilluns a divendres de 9h a 15h.
  • Opció 3: de dilluns a divendres de 9h a 17h.

Per les opcions 2 i 3:

• De 14h a 15h oferim l’espai del menjador, els utensilis, la nevera i el microones per l’alumnat que vulgui dur el seu dinar, així com personal acompanyant.
  • De 15h a 17h oferim activitats lúdiques complementàries i no necessàriament vinculades amb el taller treballat durant el casal de matí.

Oferim servei gratuït d’acollida de 8:30 a 9h.

Reunió informativa i informació personalitzada

El dimecres, 8 de maig a les 17:45h i el divendres, 7 de juny a les 18h es realitzaran reunions informatives al nostre centre amb un servei d’acollida per a les famílies que vinguin amb infants.

En aquesta reunió podràs conèixer les instal·lacions, el professorat responsable i la programació més detallada del casal!

Si no pots venir a les reunions informatives, o si no vols esperar tant, truca’ns al 93 302 73 47 o escriu a escola@eltimbal.org i t’informarem de tot!

Descomptes

10% de descompte a la primera setmana de casal de juny i juliol:

• Si t’hi inscrius abans del 31 de maig de 2024.
  • Si ets alumne de el timbal durant el curs 2023-2024.
  • Si us inscriviu dues persones de la mateixa unitat familiar.
  • Si un dels progenitors està a l’atur (cal presentar document DARDO).

El preu de la setmana de casal de setembre Estrena’t 6 va per separat, i s’aplica un descompte només en cas d’haver fet una o més setmanes al juny i juliol.

Podeu consultar a secretaria els descomptes especials per fer més d’una setmana!

Els descomptes no són acumulables.

[0] => Array
            [professor] => 25605