Àlex Brull a “Tortugues: la desacceleració de les partícules”

L’Àlex Brull, professor col·laborador i antic alumne de la primera promoció de la formació professional de el timbal, torna a la Sala Beckett amb l’espectacle Tortugues: la desacceleració de les partícules, de Clàudia Cedó. L’espectacle va guanyar el premi Butaca 2015 al millor text, i el podreu tornar a veure del 20 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018. Molta merda, company!

Recordeu que amb el carnet de l’ACET, l’alumnat de el timbal té descompte!

_____

Fa temps que en Joan i la Marta s’han adonat que no van al mateix ritme. S’estimen, però es trepitgen quan ballen i la neurosi d’en Joan s’està a punt de carregar la seva relació. Empesos pel desig de sincronitzar-se i portar un ritme de vida més tranquil, es traslladen al camp per prendre’s les coses amb més calma. Però quan les seves vides s’entrecreuen amb les de l’Òscar i l’Àgata, una parella de joves científics que viuen a tota velocitat, el senzill estil de vida que estaven buscant acabarà complicant-se.