Ja tenim aquí el tast escènic

Ja tenim aquí el tast escènic de el timbal!

El tast escènic de eltimbal és un esdeveniment d’exhibició amb públic de peces teatrals de creació pròpia de l’alumnat dels plans d’estudi de formació professional (CFGS en tècniques d’actuació teatral i Pla de Formació Actoral).

El tast escènic és, doncs, una oportunitat per a explorar la creativitat i la veu artística dels i les estudiants, tot provant-se en una situació amb espectadors/es reals. A més, és un dels instruments d’avaluació vinculat a les assignatures “Introducció a l’anàlisi teatral” i “Màscara II”, del currículum pedagògic.

El Tast Escènic té un valor històric per a la nostra escola de teatre, i és un dels nostres segells identitaris; la primera edició data dels primers anys de l’escola al Carrer Portaferrissa.

El Tast Escènic 23-24 tindrà lloc el divendres 19 d’abril a les 19.30h a les instal·lacions de eltimbal. Estarà obert a públic, amb aforament limitat.

Carnum
Amb Rubén García, Laura Herranz, Melina Papakyriakou, Judith Parejo i Fernando Unzueta.
2n Pla de Formació Actoral (Màscara II)

Un cos per persona, diferent cada segon. Un objecte tan inconstant pot tenir cabuda en una societat estanca?

Espera, una sala?
Amb Clara Barniol, Marina Calatalud, Marina Camps, Núria Clos i Carla Lladó.
2n Pla de Formació Actoral (Màscara II)

Càsting per projecte no remunerat. Aptes per a tots els perfils. Cal adjuntar: fotos, videbook, CV, carta de motivació, talla de calçat i grup sanguini. T’hi esperem!!

Teras
Amb Eva Llosa i Nacho Quiñones
1r Pla de Formació Actoral (Introducció a l’anàlisi teatral)

Dues persones estan lligades per un esdeveniment futur que canviarà les seves vides per sempre. Podran arribar a deslligar-se?

I si…
Amb Dolma Navarro i Anna Sánchez
1r Pla de Formació Actoral (Introducció a l’anàlisi teatral)

I si res és el que sembla? I si tot és mentida? I si no sé qui sóc? I si…?

Destello
Amb Alba Gil i Pedro Sitjar
1r Pla de Formació Actoral (Introducció a l’anàlisi teatral)

Un ring de boxa per representar les diferències existents en la relació de parella que veurem a escena.

7 minuts
Amb Albert Bayan, Laia Borrajo, Carla López i Estel Roig
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral (Introducció a l’anàlisi teatral)

El 7 és el número més important. El 7 està present en tot, en l’essència de tot. Què és el 7? On és el 7?

El principi de les coses
Amb Xènia Arenas, Júlia Edo, Àngela Ferrer i Constanza Muñoz
1r CFGS en tècniques d’actuació teatral (Introducció a l’anàlisi teatral)

Les protagonistes relaten i expressen les primeres vegades de diferents experiències i emocions. Dansa, paraula i moviment. Punts de vista diferents parlen de l’adolescència, la ruptura, l’autoestima i la solitud.