Teatre Musical: “El Petit Príncep”

Durant les 12 hores del curs prepararem escenes del musical “El Petit Príncep”, adaptant-nos al nombre i a les característiques específiques de l’alumnat.

Les classes estan dividides en una part d’Interpretació, una altra de Cant i una altra a la construcció del taller.

Contingut

En la part d’INTERPRETACIÓ es treballaran les escenes parlades, procurant incorporar el màxim d’alumnes durant totes les escenes i fent-los partíceps físicament d’allò que està passant. Donarem importància a la creació.

En la part de CANT es treballaran els temes musicals, escollits i repartits a partir de les característiques de l’alumnat i de la dramatúrgia de l’espectacle.

En la part del TALLER, la presència dels dos professors alhora permetrà avançar més ràpidament en la construcció de l’espectacle.

A qui s'adreça

Joves de 8 a 11 anys. No cal tenir coneixements previs de cant o interpretació. Ens adaptarem als nivells de cadascú per tal que tothom aprofiti al màxim el curs.

Horaris

De dilluns a dijous de 17h a 20h