Teatre Musical: “El petit príncep”

Teatre Musical: “El petit príncep” | amb Francesca Masclans i David Cuspinera

Adreçat a joves de 8 a 11 anys

_Z8U7248    Sin título

Durant les 12 hores del curs prepararem escenes del musical “El petit príncep”, adaptant-nos al nombre i a les característiques específiques de l’alumnat.

Les classes estaran dividides en una part d’INTERPRETACIÓ, una altra de CANT i una altra a la construcció del TALLER.

• En la part d’INTERPRETACIÓ es treballaran les escenes parlades, procurant incorporar el màxim d’alumnes durant totes les escenes i fent-los partíceps físicament d’allò que està passant. Donarem importància a la creació.
  • En la part de CANT es treballaran els temes musicals, escollits i repartits a partir de les característiques de l’alumnat i de la dramatúrgia de l’espectacle.
  • En la part del TALLER, la presència dels dos professors alhora permetrà avançar més ràpidament en la construcció de l’espectacle.

A qui s’adreça:

Joves de 8 a 11 anys. No cal tenir coneixements previs de cant o interpretació. Ens adaptarem als nivells de cadascú per tal que tothom aprofiti al màxim el curs.

Calendari i horari

Inici curs     15/04/2019