Propers cursos intensius de cap de setmana

El proper 7 i 8 de març es realitzaran els propers cursos intensius de cap de setmana d’aquest 2020! Aquests cursos són de 10 hores intensives durant un únic cap de setmana: dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h, i diumenge de 10h a 14h.

Proposem dos cursos de dues disciplines totalment diferents; d’una banda, Tècnica Presence, amb Olga Álvarez, i de l’altra, Viure en escena: workshop d’interpretació davant la càmera, amb Xavier Pàmies.

Al curs amb l’Olga Álvarez es treballarà a partir de la improvisació i s’exploraran les possibilitats del cos en moviment. La tècnica Presence busca la conciència de la nostra presència escènica a través del moviment. És una tècnica que dóna eines per moure parts dels cos que semblen adormides, i que busca guanyar en presència i mobilitat, per aprofitar-la a nivell creatiu. Aquest curs està adreçat a tothom amb ganes de moure’s i tenir més consciència del cos, així com d’aprofundir en l’autoconeixement del seu moviment.

El curs d’en Xavier Pàmies té l’objectiu d’introduir a l’alumnat en el món audiovisual des de la vessant interpretativa. Reconèixer i activar els elements que participen en el treball davant la càmera per aconseguir la veracitat que demana el treball audiovisual. En definitiva, aconseguir més que interpretar, VIURE en escena. Aquest curs està adreçat a persones amb alguna experiència actoral i a estudiants d’interpretació a nivell professional amb ganes d’entrenar a càmera.

Si vols més informació d’aquests cursos o inscriure’t, pots contactar amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org o trucar al 93 302 73 47. Les inscripcions estan obertes fins el 5 de març!