Curs avançat d’interpretació per càmera amb la Sílvia Quer

La Sílvia Quer, directora de cinema i col·laboradora del timbal en el Postgrau de cinema i televisió, impartirà el monogràfic Actuar davant la càmera del 1 al 31 de març.

En aquest monogràfic s’explorarà la relació de l’actor amb la càmera a partir d’escenes i monòlegs que proposarà la directora,  de diferents estils i gèneres. D’aquesta manera es podrà  posar en pràctica la diferència entre actuar per  teatre, cinema i televisió així com l’apropament al text, ja sigui d’autors contemporanis o de clàssics com Shakespeare. Tingueu en compte que aquest és un curs de nivell avançat d’interpretació per a cinema i televisió!

Si us voleu inscriure al monogràfic, heu de posar-vos en contacte amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47!