El primer pla al cinema | amb Judith Colell

A la feina en cinema de l’actor i l’actriu, el primer pla és de gran importància. Saber sostenir el primer pla, mostrant tot el sentiment amb la mirada i evitant gestualitats excessives és molt vital pel seu ofici.

El treball en aquest curs consistirà en la preparació i gravació d’escenes en primer pla. A la seva posterior visualització es podrà treballar i corregir la interpretació per fer-la més creïble i emotiva.

Se seleccionarà una escena per alumne, la qual s’assajarà sota la supervisió de la professora.

Un cop finalitzat el curs, s’entregarà a l’alumnat el material gravat durant el procés.

A qui s’adreça:

Adreçat a actors i actrius més grans de 17 anys amb formació o experiència prèvia en teatre, cinema o televisió.

Calendari i horari

Inici curs     16/03/2019