Actuant pel cinema | amb Aitor Aguirre

Monogràfic que es proposa apropar el llenguatge cinematogràfic a l’actor/actriu, facilitant-li eines per construir personatges sòlids, amb un to naturalista. Es perseguiran dos objectius: guanyar en solidesa i consistència interpretativa i adquirir versatilitat dins els diferents mitjans audiovisuals.

Eminentment pràctic, el monogràfic s’organitza al voltant de tres eixos: El cos (l’actor/actriu i l’espai), la mirada (l’actor/actriu i el pensament) i el text (l’actor/actriu i el subtext).

El monogràfic evolucionarà a través d’exercicis pràctics en primer lloc , i a través d’ escenes i monòlegs després, treballant amb diferents metodologies des del treball creatiu de l’alumnat.

S’entregarà material teòric al llarg del curs, que acompanyarà i servirà de recolzament dins les diferents sessions.

Al finalitzar  el curs, es facilitarà a l’alumnat el material enregistrat al llarg del monogràfic.

A qui s’adreça:

Actors i actrius  més grans de 17 anys  amb formació o interès per la interpretació en cinema, que busquin millorar i guanyar en recursos davant la càmera, o conèixer millor el mitjà audiovisual.

Calendari i horari

Inici curs     03/04/2019