Iniciació a la interpretació

Curs d’introducció als llenguatges teatrals.

La importància d’un nivell inicial és comprendre el fet teatral, millorar l’expressivitat, potenciar la creativitat i l’autoestima i el treball en grup a la vegada que descobrim la riquesa i possibilitats de tots els llenguatges escènics que acompanyen el joc actoral.

Contingut

D’una manera lúdica l’alumnat podrà tastar les múltiples possibilitats de joc que es poden donar en l’espai teatral. L’alumnat prendrà consciència de forma pràctica del que significa la creació d’espai, la relació amb objectes, els elements escenogràfics, la música, la llum i les situacions d’interrelació, millorant la seva expressió corporal i oral.

Els procediments fonamentals de treball seran els exercicis d’entrenament relacional, construcció de l’imaginari i les tècniques d’improvisació que han de permetre finalment dur a terme un projecte col·lectiu.

A qui s'adreça

Adreçat a persones a partir de 18 anys que vulgui iniciar-se en el món de la interpretació.

Dilluns de 20 a 22 hores.

Inici curs
17/04/2023