Viure en escena

En aquest curs, eminentment pràctic, ens entrenarem per a prendre consciència del cos (entenent-lo com a instrument) en relació amb el treball en el mitjà audiovisual. Al mateix temps, investigarem i ens deixarem sorprendre de les possibilitats interpretatives dels actors i actrius en la seva essència: joc, escolta, impuls, emoció, control dins l’espai i el temps…

Contingut

Treballarem a partir d’exercicis i improvisacions, tant individuals com en grup, per tal d’apropar-nos, de conèixer (i reconèixer) l’instrument: cos, ment i veu, i preparar-lo per a afrontar les diferents situacions que ens puguem trobar abans, durant i després del treball davant la càmera en els seus diferents formats.

Reconèixer, com deia, i activar els elements que hi participen en el treball davant la càmera per aconseguir la veritat i la màxima naturalitat en l’escena, serà un dels nostres objectius principals.

Es proporcionaran algunes eines essencials per a l’actuació en cinema i televisió mitjançant el treball pràctic en forma d’improvisació, assaig i gravació de petites escenes que seran visionades i comentades per tot el grup.

També hi deixarem un espai per a la “teoria”, per a compartir la pròpia experiència i mirar d’entendre les diferents situacions i possibilitats dins d’aquest camp.

*Cal portar preparat un petit monòleg de no més de 5/6 línies el primer dia de classe.

A qui s'adreça

Adreçat a persones amb un any de formació prèvia.

Calendari

Inici curs