Teatre musical. Escenes de ‘Somriures i llàgrimes’

Teatre Musical. Escenes de ‘Somriures i llàgrimes’ | amb Francesca Masclans i David Cuspinera

Adreçat a nens i nenes de 8 a 11 anys

Descripció, metodologia, objectius:

Durant les 12 hores de curs prepararem “Les dolces cançons”, del musical “Somriures i llàgrimes”, adaptant-nos al nombre i característiques de l’alumnat.

Les classes estaran dividides en dues parts: interpretació i cant.

• En la primera part de la classe, Interpretació, es treballaran les escenes i el treball corporal del musical, a la vegada que es reforçarà la desinhibició, el joc teatral i la presència escènica.
  • En la segona part, Cant, treballarem musicalment els temes de “Somriures i llàgrimes” que haurem escollit en funció de les característiques vocals dels nens i nenes. A la vegada, aprendrem a preparar la veu per a cantar i introduirem nocions de tècnica de cant i tots elements que intervenen en una bona interpretació musical.

La col·laboració entre els dos professors serà clau per anar unint les dues disciplines, tal i com el Teatre Musical exigeix.

Adreçat a:

Nens i nenes de 8 a 11 anys. No cal tenir coneixements previs ni de cant ni d’interpretació, tot i que treballarem aprofitant al màxim el nivell i les capacitats de cada alumnes.

Calendari i horari

Inici curs     26/03/2018