Teatre Jove

Teatre jove | cursos d’estiu

nens7 nens2 nens1

L’expressió dramàtica, el teatre, és una de les formes d’expressió més complertes per potenciar el desenvolupament total de l’individu, ja que es basa en el moviment, la paraula, la creativitat i l’espontaneïtat. Mitjançant jocs individuals i de grup, ens aproximarem als llenguatges escènics; activitats que condueixen a l’alumnat a considerar la pròpia expressió com a part fonamental de la seva llibertat personal en front del món, formant part d’una aventura comú dins d’un grup , sentint-se igual, important i necessari.

Objectius del curs

• Obrir i explorar noves vies d’expressió i comunicació en els joves.
  • Exercitar i eixamplar l’imaginari de l’alumnat.
  • Facilitar la integració de l’individu en el grup.
  • Crear persones expressivament més lliures i segures de si mateixes.
  • Donar llibertat a la creativitat personal de l’alumnat.
  • Facilitar el descobriment i l’exercitació dels hàbits creadors en els joves.

Contingut

Monogràfic destinat a potenciar la creativitat i l’espontaneïtat a través del joc teatral i dramàtic. Aproximació al llenguatge escènic i a les tècniques interpretatives. Treballarem la consciència corporal i d’espai, improvisacions i escenes.

Calendari, horari i edats

• Setmana del 2 al 6 de juliol