Improvisació-Moviment

Improvisació Moviment | Formació personal

hamlet377.jpg

La composició instantània ens ofereix la possibilitat d’estar atents a allò que succeïx en el moment actual i organitzar-ho en el mateix instant que esdevé, per crear una escena viva.

L’escolta, l’atenció i la senso-percepció són eines bàsiques per la improvisació. Posarem especial interès a tots aquells elements clau que hi juguen un paper important en la composició: els elements espacials i geomètrics, les trajectòries, els canvis de ritme, l’escolta pròpia i de l’altre, l’impuls grupal i el propi impuls creatiu. Posarem èmfasi en la capacitat constant i present, que demana el joc improvisat, de prendre decisions immediates.

Les sessions estan estructurades en dos parts: una primera, dedicada a afinar el cos i la ment, despertar-los i sensibilitzar la percepció. I la segona, dedicada a la improvisació i la composició instantània, grupalment i individual.

Aquest curs està destinat a actors, ballarins, estudiants d’interpretació que vulguin millorar les seves eines interpretatives i a persones interessades en la composició instantània i el món creatiu.

Calendari i horari

Inici curs     05/10/2015