Pràctiques actorals

Pràctiques actorals| Formació personal

Vols formar part d’un espectacle teatral? Vols treballar obres i llenguatges escènics diferents? Vols posar-te a prova com a intèrpret? Vine a fer pràctiques actorals.

zuvedra-135-photo-d.matvejev_bx8.jpg

Pràctiques Actorals”, és un format d’activitat teatral del Centre per a tots aquells que vulguin  aprofundir en les formes escèniques i l’actor, el seu procés de producció i el domini dels llenguatges de la interpretació. Està plantejat com un curs de Nivell Avançat.

Cada trimestre es farà un taller, que es plantejarà com una pràctica i muntatge d’un gènere teatral concret. Això significa que l’activitat és essencialment creativa, de participació en col·lectiu.

Els blocs i professors que dirigiran el curs seran:

Un treball per trimestre:

• Tècnica i estètica maximalista
  • Tècnica i estètica minimalista
  • Tècnica i estètica realista
Cada taller finalitza amb una posada en escena davant de públic

Per incorporar-se cal

• Haver superat satisfactòriament el curs d’Interpretació Nivell Mig o Avançat a El Timbal.
  • Per a alumnes amb estudis a altres escoles, demanar assessorament trucant a secretaria.

Calendari i horari

Inici curs     01/10/2015