2a convocatòria del Tast Escènic 2019!

El 16 i 17 de maig a les 20h tindrà lloc la segona convocatòria del tast escènic del curs 2018-19!

El tast escènic és un esdeveniment durant el qual l’alumnat d’estudis professionals presenta peces teatrals de creació pròpia i així pot explorar la seva creativitat i la seva veu artística. Està obert a tothom que estigui cursant estudis professionals al centre i està vinculat a assignatures del currículum pedagògic de l’escola.

Dijous 16 de maig

20.00h – Rebuda públic i presentació
20.10h – Ilunga, amb Daniel Caballero, Mariona Ginebra Pérez i Carmela Terrón (1r de PFA)
20.30h – Incubo de cia. Incesables. Work-in-progress d’Eva Catena, Maria Rodríguez i Núria Ruiz (2n CFGS)