Oberta la convocatòria pels Premis “Buero” de Teatre Jove

Ja està oberta la convocatòria dels Premis “Buero” de Teatre Jove! Podeu inscriure el vostre muntatge aquí i teniu fins el 20 d’abril per fer-ho! A més, si t’hi inscrius, tindràs la oportunitat de realitzar tallers teatrals gratuïts durant els mesos de febrer i març.

A qui estan dirigits?

Els Premis “Buero” estan dirigits a grups formats per joves d’entre 14 i 21 anys, i existeixen dues categories possibles: grups escolars i no escolars.

Qui està al darrere dels Premis “Buero”?

El teatre és una de les apostes més decidides que duu a terme la Fundació Coca-Cola. Per això, el 2003 es van crear aquests premis junt el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport – INAEM i el Centre Dramàtic Nacional, per donar suport i divulgació al treball que nombrosos grups de teatre jove estan fent a tota Espanya.

Els Jurats dels Premis “Buero”, tant els autonòmics com els de la Fase Nacional, són personalitats rellevants del món de la cultura i, la majoria d’ells, professionals de les arts escèniques: això assegura que les obres seran valorades per actors i actrius, dramaturgs i dramaturgues, directors i directores d’escena, periodistes i crítics teatrals… Alguns dels noms que podeu trobar-hi són: Anabel Alonso, Ignacio García May, Helena Pimienta, Javier Villán, Alfred Fort, Xavier Pujolràs…

Quin és el premi?

Si ets el guanyador dels Premis “Buero”, tindràs la oportunitat d’actuar en un gran teatre de Madrid (Centre Dramàtic Nacional) i d’assistir al Campus de Teatre.

Anima’t i participa!