Aquest any fem un sorteig de Nadal!

Tenim bones notícies i és que aquest any… Fem un sorteig de Nadal!!!

Per tal d’agrair la vostra fidelitat en un any tan complicat com aquest 2020, volem sortejar un curs intensiu de 10 hores per realitzar de forma totalment gratuïta. Confiem que el 2021 ens ha de portar experiències boniques, i nosaltres volem contribuir amb la nostra aposta per la formació en Arts Escèniques, la cultura i el desenvolupament integral de les persones.

En aquest sorteig hi haurà tres premis:

• Un per a les nenes, nens i joves dels cursos regulars.
  • Un per als adults dels cursos regulars
  • Un per a l’alumnat de la formació professional.

El sorteig es farà el dia 13 de gener, un cop tornem de les vacances. Ens posarem en contacte amb les persones guanyadores i ho farem públic a les nostres xarxes socials el dia 20 de gener.

Qui pot participar?

Tot aquell alumnat que estigui oficialment inscrit al 2n trimestre (és el període comprès entre el 8 de gener i el 26 de març del 2021) dels cursos regulars o de la formació professional.

Condicions

• El curs intensiu a realitzar l’escollirà l’alumne/a.
  • El curs intensiu ha de ser de la oferta formativa que tenim fins el juliol 2021, incloent-hi els d’estiu.
  • Existeix la possibilitat que la persona guanyadora regali el premi a qui vulgui, si ho prefereix.
  • El curs intensiu escollit es podrà fer sempre i quan hi hagi el mínim d’alumnat inscrit. En el cas que s’hagi d’anul·lat, es podrà triar un altre curs.

Molta sort a tots i a totes!!

Guanyadors/es gener 2021

• Cursos regulars adults: Laia Abadia