Aquest hivern, tenim cursos intensius de teatre a el timbal

Aquest hivern, tenim cursos intensius de teatre a el timbal! Voleu saber quines propostes oferim a la nostra escola de teatre? Us expliquem tots els cursos a continuació!

Els cursos intensius de teatre que oferim aquest hivern a el timbal són ideals, tant per aquelles persones que es volen iniciar, com per aquelles que volen complementar la seva formació en una disciplina específica. D’aquesta manera, professionals del sector en actiu ofereixen aquestes formacions intensives.

Els cursos de cap de setmana són de 10 hores lectives. Enguany proposem un canvi de format i fem dues sessions en dissabte al matí. L’horari d’aquestes sessions és de 9:30h a 14:30h.

27 de gener i 3 de febrer de 2024

9 de març i 16 de març de 2024

Els cursos entre setmana són monogràfics de dues hores setmanals durant cinc sessions.

Si voleu més informació d’aquests cursos, podeu contactar amb la secretaria del centre en el nostre horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16h a 21h, via e-mail a escola@eltimbal.org, telefònicament al 93 302 73 47 o de forma presencial a les nostres instal·lacions del carrer Roger de Flor 85.

Fes-ho realitat, surt a escena! Estudia a el timbal, la primera escola d’interpretació de Barcelona!