Arriba el Tast Escènic del Timbal!

El proper 20 de maig a les 19:30h tindrà lloc a El Timbal el Tast Escènic, un programa d’actuacions lliures creades per l’alumnat de la formació professional.

Amb el Tast Escènic, els alumnes poden experimentar lliurement projectes i idees pròpies i presentar-les davant dels companys, amics i familiars. Aquestes propostes són de petit format, i tenen una durada d’entre 10 i 20 minuts.

Les peces que es presentaran són les següents:

1. MICRO-RELATOS DEL OTRO LADO – amb Aitziber Doistua
Exercici de conta-contes amb micro-relats.

2. ALEJANDRA – amb Jordi Ciurana, Ane Jareño, Alejandro Saiz i Marc Vilajuana.
Breu reflexió sobre la recerca d’una identitat pròpia a partir de textos seleccionats de la poetessa argentina Alejandra Pizarnik.

3. SALSITXES PER SOPAR – amb Gina Batlle, Marina Martínez i Anna Rodríguez.
Petita comèdia de situació on la Martina i la seva companya rebran la visita de la germana.

4. BRAINBAR de Miquel Brasó – amb Josep Guerra, Alba Millaruelo i Bàrbara Roig.
Viatge a la ment d’una dona ciències on la raó i la il·lusió intentaran esbrinar les respostes que la protagonista està buscant.

L’entrada és lliure, però l’aforament és limitat.