Arriben els cursos intensius de tardor!

Ja tenim programats els cursos intensius per aquesta tardor! Voleu saber quines propostes oferim a la nostra escola de teatre? Pareu atenció, que us ho expliquem tot!

Els cursos intensius són ideals tant per aquelles persones que es volen iniciar, com per aquelles que volen complementar la seva formació en una disciplina específica. Professionals del sector en actiu ofereixen aquestes formacions intensives.

Els cursos de cap de setmana són en els horaris habituals: dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h i diumenge de 10h a 14h.

Si voleu més informació d’aquests cursos, podeu contactar amb la secretaria del centre de 9h a 14h i de 16h a 21h, via e-mail a escola@eltimbal.org o telefònicament al 93 302 73 47.