Properes activitats dels cursos regulars!

Voleu saber quines activitats relacionades amb els cursos regulars es faran durant les properes setmanes a la nostra escola d’interpretació? Estigueu atents perquè a el timbal tenim moltes ganes de compartir l’energia del teatre amb tots vosaltres!

Aules obertes. Desembre 2021.

• Interpretació Avançat B. Presentació de monòlegs.
    14 de desembre a les 20h.
  • Interpretació Avançat C. Presentació de monòlegs.
    15 de desembre a les 20h.
  • Teatre Musical Adults. Escenes i cançons dels musicals Chicago, La La Land, Mar i Cel i Moulin Rouge.
    16 de desembre a les 16h
  • Teatre Musical Nens/es. Mostra del treball d’interpretació i cant a classe i presentació d’una cançó de 50 milions de segons i Annie.
    16 de desembre a les 18:30h
  • Teatre Musical Joves. Mostra del treball d’interpretació i cant a classe i presentació de dos fragments de Els Miserables.
    16 de desembre a les 19:15h

Classes obertes. Del 7 al 12 de febrer 2022.

Durant el mes de febrer, les famílies podeu venir a veure una classe de nenes, nens i joves. En aquesta ocasió, l’alumnat no haurà preparat res per ensenyar, sinó que podreu entrar a l’aula i veure les dinàmiques de les classes.

7 de febrer

• Jove B. Maria Cuevas
  • Jove C. Alejandro Saiz

8 de febrer

• Jove A. Maria Mandret
  • Nenes i nens A. Alba Millaruelo
  • Nenes i Nens B. Meritxell Santamaria

10 de febrer

• Teatre Musical nenes, nens i joves. Francesca Masclans i Maria Mandret

11 de febrer

• Jove D. Maria Cuevas
  • Jove E. Alejandro Saiz

12 de febrer

• Jove Avançat Càmera. Alejandro Saiz

Per a totes aquestes activitats, l’entrada és gratuïta però l’aforament és limitat. Quan s’acostin les dates, us farem arribar la informació detallada de totes les activitats i quins seran els protocols. Per qualsevol pregunta, podeu contactar amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.