Avantatges amb el carnet de l’ACET!

el timbal forma part de l’ACET (Associació Catalana d’Escoles de Teatre), que aplega moltes de les escoles de teatre professionals de Catalunya i que ofereixen un ampli ventall de possibilitats en el camp de la formació teatral.

Com cada any, a principi de curs fem arribar a tot l’alumnat de la nostra escola d’interpretació un carnet amb el qual podeu gaudir de descomptes a diferents sales de teatre de Catalunya i realitzar diferents formacions. Si encara no el teniu, no patiu perquè des de la secretaria del centre estem treballant perquè tots el tingueu ben aviat!

Amb aquesta iniciativa, es vol afavorir que els estudiants d’arts escèniques tinguin més facilitats per assistir al teatre i, per tant, que puguin seguir-se formant. I és que una part important de l’aprenentatge teatral neix des del lloc de l’espectador. Veure teatre, gaudir del joc escènic, conèixer nous llenguatges, noves dramatúrgies, sorprendre’ns amb propostes escèniques innovadores… Tot això ens crea un molt bon bagatge, estimula la nostra part creadora i afavoreix que estiguem més desperts en el moment de fer propostes escèniques pròpies!

Així que estigueu a punt, perquè tan bon punt obrin de nou els teatres, podrem tornar gaudir de tots els espectacles programats a les sales del llistat que trobareu a la web de l’ACET!

I no ens cansarem de repetir-ho, fins al darrer alè: la cultura és vida, la cultura és aprenentatge, la cultura és necessària, la cultura és segura!