Avantatges per l’alumnat de eltimbal

Ara, amb el carnet de el timbal, podràs gaudir d’ofertes i descomptes especials!

D’una banda, podeu consultar aquí tots els descomptes en teatres, formació i serveis disponibles gràcies al carnet de l’ACET (Associació Catalana d’Escoles de Teatre). D’altra banda, hem dissenyat un llistat exclusiu de descomptes en serveis per l’alumnat de eltimbal:

Salut i Teràpies

• Dir gimnasos i ioga: quota mensual 51,99€.
  • Centre Integra (osteopatia, fisioteràpia, nutrició acupuntura i defensa personal per la dona): 20% descompte en tots els serveis.
  • Farmàcia Massegué: 5% descompte.

Vestuari i Maquillatge

• Menkes: descomptes del 10 al 15%.
  • Rafató Teatre: descomptes en lloguer de vestuari, sales d’assaig i escenografia.

Altres serveis

• Skating: 2×1 disponibles a secretaria de El Timbal.
  • La Masia Reels (videobooks): 10 % de descompte en videobooks.
  • Marina Castells, Fotògrafa: 10% de descompte en books.
  • Mateix preu que els col·legiats en els cursos de formació del Col·legi d’Educadors i Educadores Socials de Catalunya (CEESC).

* Si encara no teniu el vostre carnet, podeu demanar-lo a la secretaria del centre.