Casal de teatre “Estrena l’estiu!”

ESTRENA L’ESTIU! és un casal on, partint d’un centre d’interès i mitjançant el joc, l’experimentació i la creativitat, ens endinsarem en el món de les Arts Escèniques! El casal serà un espai per donar veu a la creació dels infants i joves.

Contingut

El teatre ens aporta eines de creixement personal i ens ajuda a millorar les habilitats socials.

Durant la setmana, treballarem diversos aspectes teatrals amb professorat especialitzat: expressió corporal, improvisacions i creació de personatges, llenguatges escènics, dramatúrgia, escenografia, atrezzo i vestuari.

Al final de cada setmana es farà una mostra oberta a la família on podran veure el resultat del treball de creació de l’alumnat.

A qui s’adreça

A Petits Grans Artistes amb ganes d’actuar i estrenar l’estiu! Des d’infants nascuts el 2018 fins els joves nascuts al 2009. Divisió en franges d’edat segons inscripcions.

6 setmanes (pots fer una o vàries setmanes):

• Estrena’t 1: del 25 al 28 de juny de 2024.
  • Estrena’t 2: de l’1 al 5 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 3: del 8 al 12 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 4: del 15 al 19 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 5: del 22 al 26 de juliol de 2024.
  • Estrena’t 6: del 2 al 6 de setembre de 2024.

Horaris

Tres opcions a escollir:

• Opció 1: de dilluns a divendres de 9h a 14h.
  • Opció 2: de dilluns a divendres de 9h a 15h.
  • Opció 3: de dilluns a divendres de 9h a 17h.

Per les opcions 2 i 3:

• De 14h a 15h oferim l’espai del menjador, els utensilis, la nevera i el microones per l’alumnat que vulgui dur el seu dinar, així com personal acompanyant.
  • De 15h a 17h oferim activitats lúdiques complementàries i no necessàriament vinculades amb el taller treballat durant el casal de matí.

Oferim servei gratuït d’acollida de 8:30 a 9h.

Reunió informativa

El dimecres, 8 de maig a les 17:45h i el divendres, 7 de juny a les 18h es realitzaran reunions informatives al nostre centre amb un servei d’acollida per a les famílies que vinguin amb infants. En aquesta reunió podràs conèixer les instal·lacions, el professorat responsable i la programació més detallada del casal!

Si no pots venir a les reunions informatives, o si no vols esperar tant, truca’ns al 93 302 73 47 o escriu a escola@eltimbal.org i t’informarem de tot!

Inscripcions

Pots fer la inscripció a la secretaria del centre. Pots contactar a escola@eltimbal.org o trucar al 93 302 73 47.