Cursos intensius de Setmana Santa 2022 per a nenes, nens i joves!

Aprofitant els dies de vacances escolars, a la nostra escola de teatre oferim la possibilitat a nenes, nens i joves de realitzar cursos enfocats en una temàtica molt concreta. Aquests intensius de Setmana Santa es realitzen els dies 11, 12, 13 i 14 d’abril de 10h a 13h, tenen una durada de 12 hores cadascun i estan concebuts per a grups d’edat específics!

• Teatre Musical: el Petit Príncep (8 a 11 anys). Amb Francesca Masclans i David Cuspinera
    Aprofita les vacances de Setmana Santa per gaudir del ja emblemàtic musical “El Petit Príncep”, i converteix-te en actor i actriu de teatre musical d’aquesta meravella! Dividirem el curs en dues parts: la Interpretació i el Cant. L’últim dia farem una mostra pública a l’aula per a les famílies.
  • Interpretació teatral per a joves (12 a 14 anys). Amb Maria Cuevas
    Mitjançant jocs individuals i de grup, ens aproximarem als llenguatges escènics, potenciant el desenvolupament expressiu i creatiu dels joves. Treballarem el cos, la veu i la creativitat mitjançant el joc dramàtic.
  • Càmera per a joves intèrprets: com ser un actor de cine (15 a 18 anys). Amb Alejandro Saiz
    Si et fascina el cinema i mirar sèries, si et preguntes com treballen els actors i les actrius a un rodatge i quines diferències hi ha amb el teatre, si tens curiositat per com aquests es preparen al set i com ho fan per transmetre tant fent tant poc, i fins i tot si somies despert/a que ets tu qui estarà a la pantalla gran algun dia, aquest curs pot ser el primer pas per aconseguir-ho.
  • Improvisació teatral per a joves (15 a 18 anys). Amb Josep Sàbat
    A partir del joc teatral, l’alumnat viatjarà pel seu imaginari entenent la importància de la improvisació en el teatre. La improvisació ajuda a desenvolupar la capacitat creativa, l’espontaneïtat, la imaginació i l’emotivitat. S’improvisa a partir d’estats anímics i sentits físics.

Podeu demanar més informació i/o fer la inscripció a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.

Informació pràctica

L’escola restarà tancada del 15 al 18 d’abril.