Cursos intensius d’hivern 2022

Vine a gaudir dels darrers dos cursos intensius hivern que oferim a la nostra escola de teatre! Aquests tindran lloc el proper 26 i 27 de març, i tenen un total de 10 hores lectives.

Eines per parlar en públic. Amb Natàlia Sellarès

Curs intensiu i pràctic d’entrenament personal per explorar les habilitats comunicatives i adquirir les eines fonamentals per parlar en públic. Els objectius d’aquest curs són:

• Adquirir les tècniques bàsiques en llenguatge verbal, oral i corporal com a eina imprescindible.
  • Aprendre a comunicar amb seguretat i naturalitat en qualsevol situació comunicativa.
  • Superar la por escènica i el nerviosisme abans i davant de públic.
  • Saber estructurar i preparar el discurs.
  • Establir rutines en preparació i assaig com a eina imprescindible de millora personal.

Iniciació a la interpretació. Amb Maria Cuevas

L’alumnat prendrà consciència de forma pràctica del que significa l’espai, la relació amb objectes, la interrelació, tot millorant la seva expressió corporal i oral. Amb aquest curs, l’alumnat pot millorar l’expressivitat, potenciar la creativitat i l’autoestima i el treball en grup.

Horari dels cursos:

Dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h / Diumenge de 10h a 14h.

Per fer la inscripció i demanar més informació podeu escriure a escola@eltimbal.org o trucar al 93 302 73 47.