Cursos intensius durant la Setmana Santa

Aprofitant els dies de vacances escolars, oferim la possibilitat a nenes, nens i joves de realitzar cursos enfocats en una temàtica molt concreta. Aquests intensius de Setmana Santa es realitzen els dies 6, 7, 8 i 9 d’abril de 17h a 20h, tenen una durada de 12 hores cadascun i estan concebuts per a grups d’edat específics!

• Teatre Musical: el Petit Príncep (8 a 11 anys). Amb Francesca Masclans
    En aquest curs, es prepararan escenes del musical “El petit príncep”, adaptant-lo al nombre i a les característiques específiques de l’alumnat. Les classes estan dividides en una part d’interpretació, una altra de cant i una dedicada a la construcció del taller.
  • Silenci… i acció! Curs de càmera per a joves intèrprets (12-15 anys). Amb Alejandro Saiz
    Aquest monogràfic és una introducció al treball actoral a càmera on, mitjançant exemples i molta pràctica, es plantejaran aspectes relacionats amb el llenguatge audiovisual i el que aquests impliquen en el treball de l’actor i l’actriu.
  • Interpretació per a joves (12 a 15 anys). Amb Maria Cuevas
    Mitjançant jocs individuals i de grup, ens aproximarem als llenguatges escènics; activitats que condueixen a l’alumnat a considerar la pròpia expressió com a part fonamental de la seva llibertat personal en front del món, formant part d’una aventura comú dins d’un grup, sentint-se important i necessari.
  • Improvisació per a joves (15 a 18 anys). Amb Josep Sàbat
    Ajuda a desenvolupar la capacitat creativa i la espontaneïtat, la imaginació, els sentiments, l’emotivitat. És un mitjà de creixement personal de l’actor i l’actriu i ens ajuda a perdre el sentit del ridícul. S’improvisa a partir d’estats anímics i sentits físics.

Podeu demanar més informació o fer la inscripció a escola@eltimbal.org o trucant al 93 302 73 47.