El Timbal participa a la 4a Fira d’Arts Escèniques del Fort Pienc!

El Timbal torna a participar el proper dissabte 2 de juliol a la 4a Fira de les Arts Escèniques, una mostra d’oficis que aplega les diferents escoles i professionals i que vol apropar a la gent del barri al món de l’escena.

Durant la fira tindran lloc diferents espectacles, muntatges teatrals, projectes innovadors i un munt d’actuacions preparades per les escoles i professionals del món escènic, a més de diferents tallers i activitats per a tothom.

L’alumnat del estudis professionals del Timbal presentaran dues peces que participen al Premi Increscènic, on es reconeix la creativitat i la feina dels joves talents en el marc de les arts escèniques. Aquestes peces són: “Il·lusions entelades” (a les 11:00h) , dels alumes de 2n d’Escola d’Actor, i “Alejandra” (a les 18:00h), dels alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior.

La fira començarà a les 11:00h i finalitzarà a les 20:00h al carrer Meridiana-Glòries, just davant del Mercat dels Encants.