Aleyda Puerto i Raquel Fresno a “Celebracions” al Jove Teatre Regina

Les antigues alumnes del Postgrau d’Interpretació de Cinema i Televisió, Aleyda Puerto i Raquel Fresno, estrenen el dia 10 de novembre l’espectacle “Celebracions (res a celebrar)” al Jove Teatre Regina. Podeu anar-lo a veure fins el dia 30 de novembre!

Molta merda, noies!

cartel-de-la-obra

“Celebrem la mort i el cap d’any, celebrem Nadal i el dia de l’orgull Gay. Celebrem l’amor i els anys que ens queden encara per anar patint…La vida és una celebració constant, a vegades àcida … i un pèl amarga”

“Celebracions” és una obra d’escenes independents on els personatges que apareixen o bé tenen alguna cosa a celebrar o bé es troben inmersos en una circumstancia festiva. Assistim al llarg d’un any, a diferents tipus de conmemoracions. Ells, rídiculs i patètics treuen el pitjor que duen a dins a cada vetllada. El pitjor que duem tots a dins pot sortir en el moment més inesperat … cantant nadales per exemple.