Et convidem al teatre!

Pel dia 27 de març, Dia Internacional del Teatre, el timbal havíem pensat en fer un sorteig especial d’unes entrades per anar al teatre. Donada la situació d’alarma pel Covid-19, hem decidit aplaçar aquest sorteig i fer-lo més endavant, un cop recuperem la normalitat i poguem tornar a gaudir del teatre. Us expliquem en què consisteix aquest sorteig perquè n’estigueu a punt per la tornada!

Com participar en el sorteig?

Si aneu al teatre, ens heu d’entregar la vostra entrada a la secretaria del centre un cop l’hagueu feta servir. Automàticament entrareu al sorteig. Com més entrades ens porteu, més possibilitats teniu de guanyar!

Condicions:

• Heu de ser alumnat de el timbal.
  • Les entrades han de ser d’un espectacle exhibit en una sala de Catalunya.
  • No s’acceptarà més d’una entrada del mateix espectacle.
  • L’espectacle ha de ser de gener al març de 2020.

Sorteig:

El dia 27 de març farem el sorteig a les 11h de forma pública i anunciarem el nom de les persones guanyadores a la cartellera i a les xarxes socials.
Les entrades seran per un espectacle que les persones treballadores del timbal decidim recolzar com a projecte escènic i cultural de la ciutat de Barcelona. Amb aquesta iniciativa, volem donar a conèixer al nostre alumnat circuits teatrals alternatius que moltes vegades no tenen els recursos dels grans teatres per anunciar-se i arribar al coneixement de tothom.

Per a més informació, podeu preguntar a la secretaria del centre!