“Freeze the nipple”, d’Aina Trubat

El dijous 8 de març, amb motiu del dia de la dona, el timbal participarà a l’aturada de 11h a 13h i de 15h a 17h.

A les 11:30h, el timbal ha organitzat una activitat per l’alumnat, i podran veure l’espectacle “Freeze the nipple”, de l’ex-alumna Aina Trubat. Després es farà un col·loqui post-funció per parlar de l’espectacle i del tema que aquest planteja.

“Freeze the nipple” és una peça de teatre feminista escrita per denunciar, de manera humorística, el maltractament de la dona per part de la societat, concretament l’objectivització que patim dins el món dels esports. La Maria Mandret, l’Ana Palomo i el Rafa Valls, alumnat de la formació professional,  protagonitzen l’espectacle.

SINOPSI
Les dues hostesses de la pista de tenis, on tindrà lloc el partit, porten uns vestits moníssims  per treballar a dos graus sota zero.
Estan mortes de fred, però és que van tan maques amb aquestes faldilles i aquests tops tan curts! I per presumir s’ha de patir, oi?