Inauguració oficial de la nova seu d’El Timbal

Aquí podeu veure totes les fotografies que el Miquel Taverna va fer de la festa

El gran dia va arribar!

El passat 13 d’octubre vam inaugurar oficialment la nova seu d’El Timbal.

L’esdeveniment, perseguia ser una mostra d’agraïment de l’equip de El Timbal a totes les persones i organitzacions que d’una manera o altre han ajudat a fer possible aquesta realitat.
Per tant, gràcies!

Gràcies a tot l’equip de mestres i treballadors que dia a dia fan de transmissors de tota la seva saviesa i passió pel que fan. Vosaltres sou el nostre gran valor.
Gràcies al nostre alumnat per confiar en nosaltres i omplir de vida, de curiositat, de sentit crític, de voluntat i de passió les nostres aules.
Gràcies a totes les persones que han treballat i col·laborat amb nosaltres durant aquests 46 anys. La vostra petjada és i serà inesborrable.
Gràcies a Coopdema, a Talaia, al Jean François Guillemet, al Jep Padrosa i a la Rosa Maria Gironès per assessorar-nos amb tant d’afecte i criteri.
Gràcies a la cooperativa d’arquitectes LaCol per dissenyar aquest meravellós nou espai que inaugurem. El vostre alè se sent a cada mil·límetre del centre.
Gràcies a Coop57, a Gicoop i a totes les persones que ens han avalat i donat suport econòmic, per creure i confiar en el nostre projecte.
Gràcies a l’economia solidària i el món cooperatiu per ensenyar-nos que una altre manera de treballar és possible.
Gràcies al Miquel Àngel Muñoz per fer que la nostra visió canviés.
Gràcies a la Carola i la Rosa per donar-nos una nova paleta de colors.
Gràcies a Mediaclick per plasmar en entorn digital el que fem en persona.
Gràcies a Compacto per fer que la càmera ens estimi.
Gràcies a Fil a l’Agulla per això, per posar els nostres fils dins l’agulla
Gràcies a l’associació catalana d’escoles de teatre ACET, pel treball fet durant aquests anys per dignificar els nostres estudis.

I què dir de la comissió que tant ha treballat en la inauguració…

Gràcies a la Sònia Flotats per posar ordre en el nostre caos.
Gràcies a la Sílvia Bernad per aquest disseny tant únic i personal.
Gràcies al Felix Wölky per saber fer de tot i bé.
Gràcies a la Mireia Cordomí per atrezzar d’una manera tant artesanal i artística.
Gràcies al Miquel Taverna per trobar el nostre costat bo.
Gràcies al Max Woiski, al Borja Laita i la Eleisa Starke per personalitzar l’essència i els valors que un actor a de tenir.
Gràcies a la Nathalie Meyer i la Mercedes Aizpurua per posar música a les nostres oïdes.
Gràcies a cuinant amb l’ànima per escalfar les nostres panxetes.

I, sobretot, gràcies al nostre fundador, el gran Ton Font per posar aquella primera pedra al 1969. Més de 20000 persones han passat pel Timbal, persones que avui són professionals del teatre, del cinema, de la dansa, de la direcció, de la docència, de la creació… Gràcies Ton, per fer-ho possible!

Per vosaltres, per les Arts Escèniques i per la Cultura! Per 45 anys més donant el millor de cadascú de nosaltres per la formació artística al nostre País. ‪#‎UnNouTimbalDeFutur‬ ‪#‎inauguremeltimbal‬