Ja podeu veure els cursos intensius de tardor!

Ja tenim programats els cursos intensius per aquesta tardor! Voleu saber quins propostes oferim a la nostra escola de teatre? Pareu atenció, que us ho expliquem tot!

Els cursos intensius són ideals tant per aquelles persones que es volen iniciar, com per aquelles que volen complementar la seva formació en una disciplina específica. Professionals del sector en actriu ofereixen aquestes formacions intensives.

Aquest curs 2020-2021 proposem cursos intensius de cap de setmana i entre setmana.

Els cursos de cap de setmana són en els horaris habituals: dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h i diumenge de 10h a 14h. Important! Si les autoritats competents ens ho permeten, els intensius de cap de setmana es faran de manera presencial. En cas de no poder-se fer presencialment les passaríem al format online adaptant els continguts i informant a totes les persones interessades amb suficient antelació.

Els cursos entre setmana poden ser presencials i online, i són de dues hores setmanals durant un període de temps breu (6 sessions, 12 hores lectives).

Aquesta és una de les novetats d’aquest curs: alguns dels cursos intensius d’entre setmana s’han concebut des d’un primer moment per impartir-se de forma ONLINE. Així doncs, podreu treballar des de casa sense preocupar-vos de les restriccions a les que ens puguem veure sotmesos durant les properes setmanes.

Cursos de cap de setmana

28 i 29 de novembre de 2020

Cursos entre setmana

Si voleu més informació d’aquests cursos, podeu contactar amb la secretaria del centre de 9h a 14h i de 16h a 21h, via e-mail a escola@eltimbal.org o telefònicament al 93 302 73 47.