Ja tenim aquí els cursos de petit format!

Els nostres cursos de petit format són ideals, tant per aquelles persones que es volen iniciar, com per aquelles que volen complementar la seva formació en una disciplina específica. Professionals del teatre, del cinema i de la dansa ofereixen aquesta formació petita només en durada, no en qualitat.

Existeixen dues modalitats que poden cursar-se per separat o combinades: són el que anomenem Monogràfics i Workshops, i els diferenciem temporalment. Els workshops tenen una durada de 10 hores intensives al llarg d’un únic cap de setmana, mentre que els monogràfics són més extensos (entre un i sis mesos, en funció del curs).

A continuació podeu trobar el llistat complet de cursos de petit format:

A més, també podreu gaudir d’alguns descomptes!

• 10% de descompte per a l’alumnat del curs 2016-17 de El Timbal i membres de l’ACET
  • 20% de descompte a l’alumnat de CFGS i la Formació Professional