L’ACET posa en marxa L’APOSTA!

Des de la ACET (Associació Catalana d’Escoles de Teatre) posem en marxa L’APOSTA!

Amb l’objectiu de facilitar que l’alumnat i graduats dels centres de l’ACET puguin portar a escena els seus primers projectes artístics, testar-los i adquirir experiència professional i visibilitat, es posa en marxa el PROJECTE APOSTA.

L’ACET i diversos festivals i espais d’arreu del territori volen crear i fomentar nous espais d’exhibició. En aquesta primera edició, l’APOSTA compta amb el FESTIVAL PÍNDOLES, el FESTIVAL KM0 (La Vilella) i el FESTICAM d’Amposta. Aquests tres festivals han creat, dins de la seva programació, un espai APOSTA on s’exhibiran les peces seleccionades.

La idea és crear una borsa de projectes que s’oferiran als diferents festivals/espais que entrin a formar part de l’APOSTA i fer créixer, d’aquesta manera, el projecte i les possibilitats d’entrada a la professió

Si voleu més informació de l’APOSTA i veure les bases per participar-hi, podeu fer-ho aquí!