Masterclass de Rosa Vila pel curs d’Especialització en Càmera i Televisió

Rosa Vila, actriu amb un llarg currículum, tant a l’escena com a la televisió catalana, impartirà una masterclass els dies 17 i 19 de Novembre a El Timbal pel curs d’Especialització en Càmera i Televisió.

Amb aquest curs, eminentment vivencial, Rosa Vila pretén apropar les dinàmiques d’un rodatge als alumnes. Per això compartirà la seva llarga experiència a la Televisió de Catalunya per descobrir als alumnes la mecànica de treball del plató, i ho farà a través del treball de diferents seqüències de “El joc de Viure“, “Laberint d’Ombres” i “Ventdelplà“.

Aquesta masterclass vol descobrir i potenciar els punts forts de cada alumne, així com entrenar l’espontaneïtat, la imaginació i la incorporació d’imprevistos o incomoditats tècniques a les escenes i als personatges. També es diferenciarà el treball al plató dels exteriors, es donaran eines per a treballar el guió a casa, es faran assajos davant la càmera i es visionaran les seqüències enregistrades per fer possible l’autoconeixement i el feedback.