Pla d’estudis i prova d’accés del Pla de Formació Actoral

Si sempre has volgut formar-te com a actor/actriu de forma professional, t’informem del pla d’estudis del Pla de Formació Actoral, la formació professional de tardes que oferim a la nostra escola de teatre!

El programa d’assignatures compta amb totes les matèries necessàries perquè l’alumnat assoleixi un domini suficient del propi cos, de la veu i de les tècniques d’actuació de base. El programa compta amb l’aplicació de tècniques de formació pròpies (sistema CODA).

A qui s’adreça?

Aquesta formació està adreçada a totes aquelles persones, futures actrius i actors, que vulguin assumir competències professionals actorals tot seguint un pla singular de formació propi que facilita als intèrprets les bases per a la seva autonomia com a creadors.

Assignatures

Obligatòries
Tècnica d’Interpretació ( Naturalisme, Comèdia clàssica, Teatre Èpic), Interpretació a càmera, Màscara, Entrenament del cos, Entrenament de la veu, Improvisació, Taller escènic, Introducció a l’anàlisi teatral.

Complementàries (es cursaran en horari de dilluns o dimecres de 20 a 22h.)
Lluita escènica, Cant, Formació i orientació laboral, Dramatúrgia

Informació pràctica

Inici de curs: 1 d’octubre de 2021.
Hores lectives
: consta d’un total de 900h de formació + 400 hores de treball autònom repartides en dos cursos lectius, d’octubre a juny.
L’horari és dilluns, dimecres i divendres de 16h a 20h (12 hores setmanals)

Si després de l’inici de curs queden places lliures, es faran proves d’accés individuals durant el mes d’octubre.