Reunió informativa per a les famílies

Vine a la reunió informativa dels cursos regulars de teatre per a infants i joves de eltimbal

Us convidem a la reunió informativa dels cursos regulars de teatre per a infants i joves. Perquè fer teatre és molt més que fer teatre!

La reunió va dirigida a totes aquelles  famílies ja inscrites en el curs 2023-24 i a totes aquelles que volen conèixer la nostra manera de treballar i el nostre espai!

Si el vostre fill/a farà teatre amb nosaltres, us volem explicar com treballem a el timbal i com entenem la pedagogia teatral. Si no us heu inscrit però teniu ganes de conèixer una mica més la nostra escola, aquesta reunió també us pot interessar.

La reunió es farà el dimecres 13 de setembre a les 18h al nostre espai, al carrer Roger de Flor, 85.

Preguem puntualitat.

No cal inscripció prèvia i tindrem un servei d’acollida amb jocs de taula, fulls per pintar i un dinamitzador per aquelles famílies que ho necessitin.

Per altra banda us recordem que el curs comença el dimarts 19 de setembre excepte els grups dels dilluns i aquells que no arribin encara al mínim de 6 alumnes que iniciaran les classes a partir del 2 d’octubre.