Sessions informatives dels cursos regulars 2020-2021!

• Ets nou i no saps de què va el teatre?
  • Ets alumne nostre però no tens clar quin curs o cursos et poden convenir ara mateix?
  • Vols conèixer la diferència entre certs cursos o nivells? Conèixer més detingudament alguns continguts?
  • Vols saber més sobre el professorat?
  • Tens dubtes sobre les mesures Covid-19 que seguirem a la nostra escola de teatre i a l’aula enguany?

Les responsables dels cursos regulars per a nenes, nens, joves i adults t’atendran via Zoom i et faran una orientació més personalitzada!

Pots apuntar-te a les sessions informatives gratuïtes via Zoom a través dels següents enllaços:

Nenes, nens i joves

Adults

Et recordem que també atenem presencialment a la secretaria del centre, així com telefònicament o per correu electrònic, de dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16h a 21h.