Tallers finals de curs alumnat professional

ORIG_Poster_Zucco

Roberto Zucco, de Bernard-Marie Koltès. Taller final de primer curs dels nostres estudiants de Cicle Formatiu de Grau Superior en tècniques d’actuació teatral. El proper 20 de juny a l’ Ateneu Popular 9 Barris a les 20:30h. Obra inspirada en fets reals, retracta lliurement la història d’un assassí en sèrie. Els actors i actrius han exercitat la seva capacitat per a assumir responsabilitats en grup, conèixer la relació de la posada en escena d’un projecte amb les decisions que es prenen d’habilitar els llenguatges escènics per a fer-lo realitat i integrar entre les seves funcions a l’escena la de personatge, espai escènic i cor.

POSTER RETABLO DE LA AVARICIA

El grup d’actors i actrius de segon d’Escola d’Actor del Timbal, en el seu últim any d’estudis, presenten el ‘Retablo de la avaricia, la lujuria, y la muerte’ de Ramón María del Valle-Inclán. El proper 22 de juny a les 20:30 hores a l’ Ateneu Popular 9 Barris Dirigits per Ricard Boluda Martín De les cinc peces que componen originalment el retaule s’han escollit “Ligazón”, “La rosa de papel” i “El embrujado”. Són obres de caràcter simbolista, esquemàtiques i plenes de suggerències. Els seus protagonistes són personatges quotidians, inclús marginals, on les passions capitals de l’avarícia i la luxúria arrosseguen a la tragèdia. A la vegada, aquest caràcter simbolista és sovint acompanyat per elements grotescos, que dibuixen a grans trets els seus personatges i especialment l’actitud coral de les seves escenes, motiu aquest que ens ha permet modelar bona part del nostre treball. Fisicalitat, coordinació, domini del verb i del gest, al servei d’un del grans dramaturgs universals de la nostra cultura.