Sessió de teatre en família a el timbal!

Veniu a gaudir de la sessió de teatre en família a l’escola de teatre el timbal.

Amb les eines que proporciona el teatre i la interpretació, estimulareu i compartireu l’imaginari dels més petits, treballareu amb dinàmiques que enfortiran els vincles familiars, i passareu una estona inoblidable!

Una oportunitat per compartir una experiència enriquidora entre mares, pares, filles i fills, fent teatre.

Teatre en família el timbal

Sant Jordi, “Vols viure un Sant Jordi ben teatral?”

Hi havia una vegada un drac ferotge que amenaçava tot un poble, o no… Hi havia una vegada un cavaller que va matar el drac, o no… Hi havia una vegada una princesa que havia de ser salvada, o no… El que sí que sabem és que hi havia una vegada una escola de teatre que obria les portes a les famílies per jugar amb els contes, per transformar les tradicions i per crear les històries mai escenificades. Vine a gaudir del nostre Sant Jordi particular per crear el teu propi “hi havia una vegada…” i que aquest conte mai s’acabi!

Quan?

• Dissabte 15 d’abril d’11 a 13 hores.
  • Si vols saber les dates de les properes sessions de teatre en família, clica aquí.

Preu:

• 20€ per família (2 membres)
  • A partir de la tercera persona 8€/persona

Per inscriure’t, escriu a escola@eltimbal.org, truca al 933027347 o emplena el següent formulari

L’expressió dramàtica, el teatre, la interpretació, el moviment, son unes de les formes d’expressió més completes per potenciar el desenvolupament total de la persona, ja que es basen en el moviment, la paraula, la creativitat i l’espontaneïtat.
A el timbal apostem per un aprenentatge vivencial on, mitjançant els jocs teatrals, els infants experimenten i investiguen amb tot allò que els inquieta, els motiva i els encurioseix adquirint així experiències que els acompanyen en el seu desenvolupament personal. Treballem amb una metodologia lúdica i respectuosa amb les necessitats pròpies de l’alumnat.

el timbal, més de 50 anys en la formació artística per a nenes i nens.