Ton Font rep un premi de reconeixement per la seva trajectòria!

Molt contents d’anunciar que Ton Font, fundador de eltimbal, rebrà un premi de reconeixement per la seva trajectòria professional en l’edició d’enguany del Premi BBVA de Teatre! L’acte es farà el proper dilluns 13 de maig a les 20.30h a L’Atlàntida de Vic (Sala Ramon Montanyà).

Ton Font és actor, mim i pedagog teatral. Va fundar l’escola eltimbal el 1969, sent llavors la primera escola escènica de Barcelona, de la qual en va ser el director durant 40 anys. També va ser un dels creadors de la companyia Els Joglars. Ton Font va combinar la seva vessant artística com a mim, format a l’escola de Marcel Marceau, amb la pedagògica, com a professor d’expressió a les escoles d’estiu de Rosa Senat i l’Institut del Teatre, entre d’altres. També va posar en marxa l’escola municipal de teatre La Tarima d’Igualada, va fundar el Festival de Mim de Barcelona, va impulsar la productora cultural Focus i va crear l’Associació Catalana d’Escoles de Teatre (ACET).