Últims intensius de cap de setmana d’hivern!

El proper 28 i 29 de març es realitzaran els propers cursos intensius de cap de setmana d’aquest 2020! Aquests cursos són de 10 hores intensives durant un únic cap de setmana: dissabte de 10h a 13h i de 14h a 17h, i diumenge de 10h a 14h.

Proposem dos cursos de dues disciplines totalment diferents; d’una banda, Interpretació Inicial, amb Blanca Solé, i de l’altra, El rostre com a paisatge. Treball de primer pla a càmera, amb Judith Colell.

Al curs amb la Blanca Solé es treballarà d’una manera lúdica per tal que l’alumne/a pugui tastar les múltiples possibilitats de joc que es poden donar en l’espai teatral. Aquest prendrà consciència de forma pràctica del que significa l’espai, la relació amb objectes, la interrelació, millorant la seva expressió corporal i oral.

El curs de la Judith Colell consisteix en la preparació i gravació d’escenes en primer pla; saber sostenir el primer pla, mostrant tot el sentiment amb la mirada i evitant gestualitats excessives és vital per aquest ofici. A la seva posterior visualització es podrà treballar i corregir la interpretació per fer-la més creïble i emotiva.

Si vols més informació d’aquests cursos o inscriure’t, pots contactar amb la secretaria del centre a escola@eltimbal.org o trucar al 93 302 73 47. Les inscripcions estan obertes fins el 25 de març!