Estudia teatre! Sessions informatives 2024-25

Estudia Teatre!

Vine a les sessions informatives dels nostres Estudis Professionals!

Presentarem els Plans d’Estudis del Cicle formatiu de grau superior en tècniques d’actuació teatral (estudis professionals de matí), el Pla de formació actoral (estudis professionals de tarda), Postgrau en creació teatral i Postgrau d’interpretació teatral (metodologia CODA). Respondrem a tots els vostres dubtes i inquietuds!

Per apuntar-te a les sessions informatives, truca al 93 302 73 47, escriu a escola@eltimbal.org o vine a les nostres instal·lacions al carrer Roger de Flor 85, Barcelona. També ho pots fer omplint el formulari d’inscripcions que deixem més avall!

Vull ser actor, vull ser actriu. I ara què?
Cicle formatiu de grau superior en tècniques d’actuació teatral (vull apuntar-m’hi!)

• Dimecres, 6 de març de 2024 a les 16:30h
  • Divendres, 17 de maig de 2024 a les 16.30h

Vull ser actor, vull ser actriu. I ara què?
Pla de formació actoral + CFGS en tècniques d’actuació teatral (vull apuntar-m’hi!)

• Divendres, 26 d’abril de 2024 a les 17h
  • Dimarts, 11 de juny de 2024 a les 16:30h

Perfeccionar-se en la tècnica actoral des d’una visió integradora
Postgrau d’interpretació teatral, metodologia CODA (vull apuntar-m’hi!)

• Dimecres, 22 de maig de 2024 a les 16.30h

Investigar, crear, interpretar. Professionalització de l’impuls creatiu escènic
Postgrau en creació teatral (vull apuntar-m’hi!)

• Dimecres, 29 de maig de 2024 a les 20h

el timbal, la primera escola d’arts escèniques del país. Més de 50 anys formant actrius i actors